donderdag 30 december 2010

Laatste blogbericht

Nog 2 dagen en dan zit het jaar 2010 er alweer op en beginnen we aan een nieuw jaar. Mijn inbox loopt vol met allerlei nieuwjaarswensen. Iedereen schijnt mij voor het komende jaar heel veel mooie dingen te gunnen.

In 2011 zal ik een aantal veranderingen doorvoeren, waarvan stoppen met bloggen op De Kersenpit er 1 is. Tot nu toe heb ik altijd geblogd over de zoektocht naar mezelf. Vanaf nu ben ik van plan om te gaan schrijven over de manier waarop de inzichten die ik voor mezelf heb gevonden, gebruik om betekenis te geven aan het leven van anderen. Dat ga ik doen op www.mamaislief.wordpress.com

Als blognaam heb ik gekozen voor “mamaislief” omdat ik vind dat iedere mama lief is. Iedere mama die ik tot nu toe gesproken heb is gericht op het zo goed mogelijk zorgen voor haar kinderen. De meeste moeders negeren daarvoor zelfs hun eigen basisbehoeften. Dat dat niet altijd werkt kun je lezen in mijn blogbericht over Esther.

Als laatste wens jou voor het komende jaar heel veel moois toe, samen met de mensen die je lief zijn. En bedankt voor het lezen van mijn berichten op dit blog. Ik hoop je weer te ontmoeten op www.mamaislief.wordpress.com

Veel liefs,
Denise Boomer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten